דנמרק כריסטיאן אריקסן : המילים הראשונות של כריסטיאן אריקסן אחרי שחזר: "פאק ... - הנראזורי הודיעו רשמית כי אסרו עליהם להיענות לזימונים לנבחרות עד הודעה חדשה.

דנמרק כריסטיאן אריקסן : המילים הראשונות של כריסטיאן אריקסן אחרי שחזר: "פאק ... - הנראזורי הודיעו רשמית כי אסרו עליהם להיענות לזימונים לנבחרות עד הודעה חדשה.. מצבו של אריקסן התייצב בדרך לבית. סמוך להפסקה המשחק נעצר בדאגה לדקות ארוכות כאשר קפטן נבחרת דנמרק וקשר אינט . אחרי התמוטטותו של כריסטיאן אריקסן, דנמרק הפסידה 1:0 לפינלנד. כריסטיאן אריקסן הוא האיש שעל פי הכושר שלו תקבע הדרך של הסקנדינבים בטורניר והאיש שהעלה את הנבחרת שלו במו רגליו לטורניר. דנמרק ניצחה אותה הערב (שבת) 0:1 במשחק הראשון של בית 3 ואספה שלוש נקודות חשובות להמשך. אריקסן (29), שחקנה של אינטר מילאן.

כריסטיאן אריקסן | friedemann vogel/afp via getty images. כוכב נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, צנח על כר הדשא במהלך המשחק מול פינלנד ואיבד את ההכרה. אריקסן חזר להכרה ושוחח עם שחקני דנמרק. ) הוא כדורגלן דני המשחק בקבוצת טוטנהאם הוטספר ובנבחרת דנמרק בעמדת הקשר ההתקפי. דנמרק ניצחה אותה הערב (שבת) 0:1 במשחק הראשון של בית 3 ואספה שלוש נקודות חשובות להמשך.

דיווח חי מיורו 2020: בלגיה - דנמרק - ישראל ספורט
דיווח חי מיורו 2020: בלגיה - דנמרק - ישראל ספורט from www.isport.co.il
סמוך להפסקה המשחק נעצר בדאגה לדקות ארוכות כאשר קפטן נבחרת דנמרק וקשר אינט . אחרי התמוטטותו של כריסטיאן אריקסן, דנמרק הפסידה 1:0 לפינלנד. הרכבים, תקצירים, התראות בזמן אמת ועוד :)

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama